yealink
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 2401
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بسياري از افرادي كه به تركيه مهاجرت مي كنند، به همراه خانواده هستند. در اصل اين افراد براي زندگي بهتر و آرامش بيشتر مهاجرت مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۷:۵۴ ] [ admin ]

خدمات زيبايي و ليزر دكتر رضا شيرمحمدي ، ليزر و زيبايي در تهرانپارس ،  بخشي از خدمات تخصصي مركز ليزر در تهرانپارس مي باشد كه با ارائه خدمات ليزر جهت درمان بيماري هاي پوستي ، لاغري و تناسب اندام و زيبايي صورت ، رضايت مراجعه كنندگان به كلينيك زيبايي را به ليزر درماني جلب مي نمايد .

 

خدمات ليزر و زيبايي در تهرانپارس :

خدمات ليزر و زيبايي در تهرانپارس ، خدماتي جهت جوانسازي پوست و زيبايي ، كاشت مو ، لاغري ، تناسب اندام و خدمات ليزر صورت و بدن مي باشد . پيشينه ليزر درماني به سال 1960 باز مي گردد كه با توجه به رشد تكنولوژي و فني در زمينه ليزر ، اين پديده نيز دچار تغييرات تكاملي شده است . در حال حاضر ليزرهاي متعددي در بخش هاي زيبايي و سلامتي افراد توليد و استفاده مي شود . متقاضيان ليزر درماني جهت زيبايي و لاغري به مراكز خدمات ليزر و زيبايي در تهرانپارس در شهر تهران مراجعه مي كنند . از خدمات ليزر درماني مي توان به ليزر موهاي زائد ، پاك كردن تاتو ، از بين بردن لكه هاي صورت ، رفع جاي جوش و زخم از روي پوست و لاغري توسط دستگاه هاي ليزر اشاره نمود .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۳۵:۱۹ ] [ admin ]

اصل بهاي تمام شده
 
طبق اصل بهاي تمام شده، مبادلات حسابداري در تاريخ وقوع به بهاي تمام شده در دفاتر ثبت مي‌گردند. منظور از بهاي تمام شده هر دارايي، ارزش مبادله‌اي نقدي آن در تاريخ تحصيل است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۹:۳۸ ] [ admin ]

چرا نرم افزار حسابداري هلو را انتخاب كنم؟چرا نرم افزار حسابداري هلو را انتخاب كنم؟چرا نرم افزار حسابداري هلو را انتخاب كنم؟به اين فكر مي‌كنيد كه چرا نرم افزار حسابداري هلو را انتخاب كنم؟ هجده سال است 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۶:۱۸ ] [ admin ]

لوله فولادي برق ابتدا از ورق روغني ساخته شده و در صورت درخواست مشتريان جهت حفاظت در برابر خوردگي و زنگ زدگي به سه طريق پوشش محافظ از جنس فلز روي بر سطح آن قرار ميگيرد كه به اصلاح به آن لوله گالوانيزه مي گويند . اين پوشش ها به علاوه شامل: 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۴:۰۰ ] [ admin ]

 

شركت مجموعه اي است كه با هدف ايجاد يك كسب و كار تجاري بين 2 يا چند نفر شكل ميگيرد و با آغاز فعاليت خود يك سري رويدادهاي مالي صورت ميگيرد كه نيازمند ثبت و گزارشها در اتوماسيون اداري است. حسابداري زير مجموعه وسيعي دارد كه حسابداري شركتي يكي از زيرشاخه هاي آن است. يك نكته مهم در زمينه حسابداري شركتي اين است كه بدانيم زمينه فعاليت شركت در كدام دسته از انواع شركتها قرار ميگيرد تا بتوانيم حسابداري متناسب با آن را به كار بگيريم. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۲:۳۵ ] [ admin ]

 

 

فيزيوتراپي به شيوه اي از درمان بيماري ها و اختلالات عصبي، ماهيچه اي و اسكلتي گفته ميشود كه از تجهيزات مكانيكي، جريان هاي الكتريكي، مانورهاي دستي، تمرينات ورزشي و عوامل فيزيكي ديگر بهره ميبرد. در اين روش ها، ورزش، امواج مختلف، مانند امواج صوتي، مغناطيسي، ليزر، شاك وِيو، راديويي و خواص درماني آب (آب‌درماني)، سرما و گرما، استفاده از سوزن خشكبه كار گرفته ميشود. هدف فيزيوتراپي پيشگيري از بيماري ها، درمان، توانبخشي، كاهش نياز به برخي از جراحي ها و درمان هاي دارويي طولاني مدت ، افزايش سطح سلامت و بهبود كيفيت زندگي افراد است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۱:۱۸ ] [ admin ]

 

 

هنگام خريد يك ماشين جديد، مردم اغلب به نمايشگاه ها يا فروشندگان خودرو با رنگ خاصي نگاه مي كنند.

اگر آنها بدانند كه انتخاب خاصشان در رنگ هاي كارخانه در دسترس است، ذهن آنها بلافاصله با خودرو ارتباط برقرار مي كند. بعضي افراد رنگ مورد نظر را دريافت نمي كنند و تصميم مي گيرند رنگ كارخانه را به يك مورد دلخواه تغيير دهند.

پس از آن، همه آنها مي خواهند از اين رنگ دلخواهشان محافظت كنند تا در برابر عوامل محيطي در امان باشد. و حالاجايي است كه نياز به پوشش سراميكي خودرو داريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۸:۳۸ ] [ admin ]

 

افرادي كه درتبليغات فروش حرفه اي هستند، هداياي تبليغاتي را يكي از بهترين روش‌ها براي به دست آوردن و حفظ بازار معرفي مي كنند. به كارگيري هداياي تبليغاتي در صنعت فروش و تبليغات باعث شناخت و وفاداري مشتريان و كاركنان شركت به برند آن شركت مي شود. مهمترين عاملي كه باعث جلب توجه مشتريان مي شود اين است كه از محصولات باكيفيت شناخت كافي پيدا كنند. يكي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هداياي جذاب و زيبا به مشتريان است. وقتي شركتي براي نخستين بار محصولي جديد وارد  بازار مي‌كند، معمولا نمونه‌هايي از محصول را به طور رايگان در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد. در ادامه با چند نمونه از اين هدايا كه اغلب شركت ها سفارش مي دهند آشنا خواهيد شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۷:۲۴ ] [ admin ]

واتر پمپ چيست و چه وظيفه اي دارد؟

واتر پمپ يك سيسم خنك كننده است كه وظيفه خنك سازي موتور خودرو را دارد كه واتر پمپ را يكي از اجزاي اصلي خنك كننده خودرو مي دانيم. گرماي حاصل از احتراق مي تواند باعث آسيبديدن يا ذوب شدن قطعات موتورمي شود .

براي خنك كردن قطعات از گردش اب در مجراي داخلي سيلندر و سرسيلندر استفاده مي شود اب حرارت  رااز تمام نقاط گرم مي گيرد و يا خود به رادياتور مي برد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۸:۴۷ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب